mardi 22 mars 2011

Jetty

My last finished project: Jetty

I don't feel like writting this evening but I still wanted to show some pictures.


Yarn: Queensland collection Super Aussie
Size: smallest (with 2'' negative ease, it's a little tight)


It's quite confortable but I don't like when things touch the front of my neck (don't know why) and this sweater does. So I'm always pulling it down. But it's still a wonderful project.


PS: I'm very excited, my pattern in the Art Nouveau collection of Sanguine Gryphon will be published in 1 week!

2 commentaires :

  1. Il est super mignon ce chandail, et pour le collet bien on s'habitue: ça me fait toujours ça à l'automne lorsque je recommence à porter des cols roulés.

    La couleur est très belle, est-ce qu'il s'assortirait bien avec ta nouvelle jupe? j'aimerais bien voir.

    Julie

    RépondreEffacer
  2. bonne idée, je vais vérifier, si c'est joli, je mettrai des photos.... et j'ai commandé la télécomande pour mon appareil photo, bientôt, je n'aurai plus besoin d'aide de mon chum pour prendre des photos!

    RépondreEffacer

Copyright © 2010-2017 Maude Design