Lily

My new favorite sweater:
Lily
Yarn/LaineTess designer yarns (superwash merino)
It's funny because it was very cold when I took the pictures with my boyfriend (between 0-5°C) and it was very windy. The light is not really good because it was very cloudy, in fact, it stop raining only long enough to take the pictures.

Sur la plupart des photos, mon visage est tout crispé parce qu'il faisait vraiment froid ce jour là. En fait, nous avons profité d'une accalmie, mon chum et moi, pour prendre les photos en vitesse avant qu'il ne se mette à pleuvoir de nouveau.



For the next week, I will have to sop posting pictures of my projects... I knitting my christmas gift and don't want my family to see their gifts. So you'll have to wait to january for pictures of all my christmas gifts!

Pour les prochaines semaines, je ne pourrai pas poster de photos de mes projets, puisque je suis en train de tricoter mes cadeaux de Noël, et je ne voudrais pas que les heureux intéressés voient leurs surprises d'avance. Il faudra donc attendre en janvier pour voir des photos de mes cadeaux de noël!



Libellés :